Νέες Τεχνολογίες στη διδασκαλία της Χημείας.
Χημεία και καθημερινή ζωή
Προεδρεύουν: Μ. Παπαρρηγοπούλου, Μ. Μπουρουσιάν
|
9.00-10.30
|
Ν. Παπαδημητρόπουλος, Ε. Παυλάτου
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί εργαστηριακών οργάνων
Χ. Μακεδόνας
Φασματοσκοπία με ιδιοκατασκευές στο σχολικό εργαστήριο
Κ. Φωτιάδου, Δ. Σταμπάκη
Πρόταση για τη διδασκαλία χημικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω επιστημονικής αρθρογραφίας σε εφημερίδες
Φ. Παπάρου
Εξερευνώντας την ιστορία των πειραμάτων μέσα από πίνακες ζωγραφικής
Μ. Χρηστάκου
Μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας εννοιών Χημείας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες
Μ. Γκέκος
Ανακαλύπτοντας τη Χημεία (και άλλες Φυσικές Επιστήμες) στον κόσμο του Χάρι Πότερ
|
10.30-11.00
|
Ομιλία Μ. Σιγάλα, Τμήμα Χημείας ΑΠΘ
ChemNoesis: Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοχώρου Χημείας για την υποστήριξη της επικοινωνίας της Χημείας στα πλαίσια της τυπικής και της άτυπης εκπαίδευσης
|
|
|
11.00-11.30
|
ΚΑΦΕΣ
|
|
Διαθεματικές και κοινωνικο-επιστημονικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία
Προεδρεύουν: Ε. Μαυρικάκη, Ν. Γαλανοπούλου
|
11.30-12.00
|
Ομιλία Σ. Ψύλλου - Σ. Ιωαννίδη
Τμήμα ΙΦΕ, ΕΚΠΑ
Mηχανισμοί στην επιστήμη: από τη μεταφυσική στην επιστημονική πρακτική
|
12.00-13.30
|
Β. Σέιφερτ Τμήμα ΙΦΕ, ΕΚΠΑ
Διδακτική της Χημείας και Φιλοσοφία. Τρεις άξονες για τη βαθύτερη κατανόηση της αξίας της φιλοσοφίας στη διδακτική της Χημείας
Μ. Μαυρίδη, Κ. Σάλτα, Θ. Μαυρομούστακος
Πως οι χημικοί συλλογισμοί μαθητών Λυκείου επηρεάζονται από το είδος και το πλαίσιο των ερωτήσεων
Γ. Μακρή, Θ. Μαυρομούστακος, Α. Κουκά
Προς αξιοποίηση των κοινωνικο-επιστημονικών ζητημάτων στη διδασκαλία της Χημείας Β’ Λυκείου: Διερεύνηση αντιλήψεων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Χ. Στεφάνου, Ε. Μαυρικάκη,
Ντ. Γαλανοπούλου
Τα γενετικά τεστ: μια κοινωνικο-επιστημονική προσέγγιση για τη διδασκαλία βασικών αρχών της Γενετικής
Π. Μαρμαρωτή
Διδάσκοντας θέματα Bιοχημείας στο ελληνικό σχολείο
Χ. Μπακάλη
Διερεύνηση των απόψεων αποφοίτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα Φυσικά Προϊόντα
|
|
|
13.30-14.30
|
ΕΛΑΦΡΥ ΓΕΥΜΑ
|
Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας στη διδασκαλία της Χημείας. Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
Προεδρεύουν: Ε. Δασενάκης, Α. Βαλαβανίδης
|
14.30-15.00
|
Ομιλία Ε. Παυλάτου, Σχολή Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ
Διδάσκοντας Χημεία με αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας
|
15.00-16.00
|
Α. Μπαράτση, Μ. Παπαρρηγοπούλου
Aξιοποίηση του μουσειακού χώρου της Λαυρεωτικής στη διδασκαλία της Χημείας
Ε. Ρούγγα
Διδάσκοντας χημικές έννοιες με αφορμή ένα αρχαίο χάλκινο γλυπτό
Χ. Καντερέ, Μ. Σκούλλος
Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών μαθητών σχετικά με την παραγωγή πλαστικών απορριμμάτων στην αγροτική οικονομία στα πλαίσια της εφαρμογής της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε αγροτικές κοινότητες
Α. Ανδριοπούλου, Γ. Φιλιππή, Β. Φιοράκη, Μ. Δασενάκης
Δράσεις του ΕΛΚΕΘΕ για τη διδασκαλία της Χημείας και την εκπαίδευση για την αειφορία
|
|
|
16.00-16.30
|
ΚΑΦΕΣ
|
|
Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (συνέχεια)
Προεδρεύουν: Χ. Τζουγκράκη, Κ. Πασχαλίδου
|
16.30-17.00
|
Ομιλία Μ. Σκούλλου, Τμήμα Χημείας ΕΚΠΑ
Το ΔΙΧΗΝΕΤ-ΕΑΑ στο κέντρο των διεθνών εξελίξεων για την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
|
17.00-17.30
|
Α. Αλάμπεη, Α. Μπουλουξή
Η μέθοδος TINKERING, η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) και οι Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ): πού τέμνονται;
Ο. Τριπολιτσιώτη, Μ. Σκούλλος, Ε. Δασενάκης Διδασκαλία της έννοιας της Aειφορίας μέσω διαθεματικού σεναρίου
|
|
|
17.30-
|
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
|